Mc-tur ;D

Tjena bloggen! Det är en hel del med 8 hundar måste jag säga!^^ Imorse gick jag ut med alla ensam (dock inte alla samtidigt). Jag delade upp det i 4 promenader så gick samma runda 4 ggr, kul. Silas (golden retriver) fick sova med mig o Tuva tillsamans med småhundarna eftersom han inte riktigt går ihop med de stora tikarna. Det var lite irriterande för varje gång man rörde sig lite så började han yla o trodde det var morgon xD så fick inte sova jättebra..^^

Igår var det äntligen så varmt att man kunde dra till stranden! Så jag och Malene tog moppen till österskärsbadet där vi låg o solade o tog ett litet dopp i det iskalla vattnet. 😛 Väldigt skönt att det äntligen blir bättre väder!^^

Vid 14 idag kommer min kompis från Schweiz och hälsar på. Han har tagit en tur genom Norge på motorcykeln. Jag ska få åka med på mc:n så det kommer bli sköj! 😀

Lämna en kommentar