Mc-tur i Norrtälje

Tjo! Igår var en awesome dag! 😀 Min vän Christian (från Schweiz) kom förbi på sin motorcykel. Han hade varit på rundtur i Norge och hade vägarna förbi. Först följde han med ut med småhundarna och sedan drog vi till stranden o chillade ett tag. Vi köpte lite fika på öb på vägen dit. Jag tog moppen och visade vägen eftersom det är svårt att kommunicera med varandra på mcn. Efter vi varit där ett tag åkte vi hem för att sedan ta en tur på motorcykeln. 😀

Vi åkte runt i Åkersberga ett tag men det var tråkigt för det gick så långsamt så vi bestämde oss för att åka en bit mot Norrtälje. Sedan fortsatte vi bara att åka o åka o tillslut var vi framme i Norrtälje. xP Vi åkte in till ”stan” och chillade lite. Sedan ringde jag Thuri och frågade om hon ville komma in till stan men hon var på Vätö o frågade om vi ville komma dit istället. Vi tittade på gps:en o såg att det inte  var så långt så vi åkte dit. Det var lite svårt att hitta men vi kom fram iaf. 😀 Vi kom precis till middagen så det var nice, jag var riktigt hungrig.^^ Vi hann spela en omgång med kubb också innan vi åkte hemåt. Jag o Christian vann, även fast han aldrig spelat kubb förut. x) Vi körde i upp till120 på motorvägen på vägen hem, fett sköj! ;D

Idag ska vi planera inför morgondagen, då blire ju en liten fest för att fira mig och storesyrran som fyllt år. Mamma och Tuva kommer då vara hemma o ta hand om alla 8 hundarna så jag ska göra en planering åt dem. Vi måste även köpa in en del grejer till festen, vi ska grilla och baka tårta så ska köpa kött och ingredienser till cheescake.^^ Nu måste jag snart ut med vovvarna igen. Tjingeling!

Selma o Quinny leker :P

Selma o Quinny leker 😛

Lämna en kommentar