Vovvar, vovvar o flera vovvar..:P

Halloj! Imorse kom Baloo hit så nu är det 6 hundar här och imorn kommer Selma o Akita också så då blir det 8. 😛 Blir fullt upp under drygt en vecka men kul är det. 🙂 Imorse tänkte jag gå ut med alla 5 hundarna men Malene joinande så jag behövde bara ta 4 hundar. ;P Jag, Tuva och hennes kompis Sofia var även på inlines-tur med Gizmo, Rambo o Quinny nyligen. Vi kunde inte åka så fort eftersom småhundarna inte riktigt hann med hehe men det är bra för dem med lite träning eftersom de är lite runda kring magen. 😉

Igår var jag och Malene inne i stan med dem (Gizmo o Rambo). Vi promenerade omkring lite där vi inte gått förut och sedan satte vi oss ner i en park o åt hemlagade chokladbollar. 😛 Mysigt! 🙂

När jag kollade i brevlådan idag hittade jag tidningen ”Solblänk” och när jag kollade i tidningen var jag med. 😛 Det var en bild på mig och text som jag skrivit om vad jag tyckte om Storlägret i Västervik. Jag fick även en biobiljett, awesome! 😀 Nu ska jag o Tuva snart ut med vovvarna, tjo så länge! 😛

Detta bildspel kräver JavaScript.

Lämna en kommentar