Vovvar i huset^^

Helu! Idag har varit en lugn da förutom att Gizmo, Rambo o Quinny kompå morgonen. Så nu är det 4 hundar i huset men det blir snart fler då Silas kommer imorn och Baloo dagen efter.^^ Annars har jag skrivit brev och skickat iväg dem, en till min brevvän Tanya i Ryssland och en till Belle i Thailand. 🙂 Nu håller jag på att svara på ett brev från min svenska brevvän, hon skickade 10 sidor så det tar lite tid att svara på.^^ Men det e kul med brev! 😀

Imorn ifall det blir fint väder ska jag och Malene ta med oss en hund var o dra in till stan. 😛 Det blir antagligen Quinny och Gizmo eftersom de är enklast, (Rambo tycker det är läskigt att åka kommunalt och Vincent kan va lite jobbig ibland^^) men vi får se imorn hur det blir. Om det är fint väder tänkte vi ha pick nick i humlegården eller nått men man vet ju aldrig med vädret nu för tiden.. :/ Men nu ska jag fortsätta kolla på en film som jag ser på och sen ska jag gå kvällis med vovvarna. Byees!^^

Lämna en kommentar