Städdag^^

God morgon! Idag e det städdag här hemma. Vi ska fixa fint inför när storasyster Malene kommer hem på torsdag. Vi har inga fler rum så hon kommer att dela rum med mig men det blir trevligt tycker jag. Jag har ingenting emot att dela rum. 🙂 Nuförtiden sover jag ju i Tuvas rum så man slipper bli väckt av pappa som drar tidigt till jobb varje dag så Malene får sova i min säng tills vi fixat en ny säng till henne. Jag vet ifs inte hur länge eller ens om hon tänkt stanna överhuvudtaget. Men vi får se hur det blir, annars får jag eget rum så det e nice det också. 😛

Imorn ska jag på bio med Gummi och Boodie. 😛 Vi ska se filmen ”LOL”. Den verkar rätt flummig hehe. 😀 Efter filmen ska jag träffa Elsa och ta en sväng till klubb onsdag. Har aldrig varit där men det verkar nice, billiga drinkar och så.^^

Men nu måste jag sätta igång med städningen! Peace out! ❤

Lämna en kommentar