Shoppat på ÖB osv. ;)

Vincent o Quinny

Vincent o Quinny

Tjohej! Idag vare skolavslutning så nu väntar 75 dagars ledighet! =D Iförsig så ska jag ju ”jobba” i princip hela sommaren med att passa hundar och så men det är ju mestadels kul så. 🙂

På avslutningen åt vi först tårta tillsammans med 2:orna, fett gött! 😛 Sedan hade vi lite musiktävling typ och sedan var själva avslutningen att titta på estetarna som sjöng i aulan kl 10. Den slutade vid halv ungefär så då var det bara att dra hem!

När jag kom hem gick jag ut med hundarna. Jag släppte Vincent och Quinny på en äng och de hade jättekul och sprang runt o lekte med varann tills de blev jättetrötta. 🙂

Vi fick 2 gratis toffifeepaket =D

Vi fick 2 gratis toffifeepaket =D

Idag var det även invigning av ÖB här i Åkersberga. Jag o syrran (Tuva) älskar ÖB p.ga. de billiga priserna så vi drog dit vid 17. Vi fick med oss lite pengar från pappa så vi passade på att  införskaffa oss en del saker som vi behövde och så. Jag köpte även lite trevliga saker som en ny parfym och en spraydeo bl.a. 😛 Shopping på ÖB yao! ;D

Nu ska jag iaf springa ut på en kortis med vovvarna innan jag hoppar i säng! Planer för imorn är att dra till gymmet och skriva brev till min brevvän i Skara. 🙂 Quinny åker även hem imorn, vilket är lite trist för hon e ju så snuffig. Men tjo tjo! Lite bilder från dagen 😛 :

Detta bildspel kräver JavaScript.

Lämna en kommentar