Hem med moppen imorn

Helu, jag trodde dagen skulle börja med en filmvisning med snacks osv. men nej då vart det prov! Inte skitkul, vi fick titta på våra filmer och sedan analysera dem. Vi hann precis klart med vår så den visades också upp men shit va pinsamt det var. xD Hehe, resten av lektionerna behövde vi bara skriva en utvärdering om kursen. På estetisk kommunikation fick vi kakor och saft, fett gött! 😛 Lunchen idag var btw körv i brö i korridoren x) eftersom 3:orna hade avslutningslunch i matsalarna. Efter skolan drog jag till Friskis i Norrtälje och tränade lite innan jag drog hem.

Imorn är det sveriges nationaldag o vi e lediga! 😀 Så imorn ska jag ta låång sovmorgon och sedan tar jag moppen hem till Åkersberga och tar med alla mina grejer eftersom jag kommer bo där hela sommarn. Jag hoppas verkligen att det inte regnar imorn, för det blir inte så jättekul att åka moppe då..D:

På kvällen kommer även en jack russel som jag ska passa tills på fredag. En två-årig tik som heter Quinny. 🙂 Men nu måste jag ändå sova för e så jäkla trött. Natti!^^

Lämna en kommentar