Stan o träffa Thuri :)

God morgen! Snart bär det av till tandläkaren i Mörby på en check. Jag ska försöka säga till dem att mina tänder ser väldigt bra ut nu så de kan ta ut tandställningen..men tror inte det kommer funka hehe..x) Måste nog stå ut med den åtminstone ett år till.^^ Aja efter tandläkarbesöket ska jag in till stan o träffa Thuri! :D<3 Har inte sett henne sedan skolavslutningen så ser fram emot det! 🙂 Vi ska gå runt lite i gamla stan och så. Jag ska köpa ett kort och en sovenir som jag ska skicka till min brevvän i Thailand. Jag ska försöka spara lite på pengarna (till en data) så blir nog inge storshopping. 😉 Ska bara passa på att ha en bra dag i stan idag för det är sista dagen innan alla hundar kommer som jag ska passa. Kommer bli en hel del så jag kommer få stanna hemma och ta hand om dem.^^

Nu måste jag käka frukost o göra mig i ordning. Tjingeling! 😛

Lämna en kommentar