Silas e rolig :P

Vincent o Silas^^

Vincent o Silas^^

Tja! De senaste dagarna har jag bara varit hemma o haft såå tråkigt. E ju fortfarande lite sjuk så bäst att hålla sig inne så mkt som möjligt.. Egentligen vill jag dra o träna och åka in till stan och träffa kompisar och så men det får vänta ett tag till.^^

Idag har jag iaf städat mitt rum (dock inte hela för det var en hel del att städa..^^ Jag och syrran (Tiril) var nyss ute o åkte inlines med Vincent och Silas. Det var kul att se Silas galoppera, han är vanligtvis så lugn och seg. Jag ser fram emot när det kommer fler hundar, e alldeles för lugnt o tråkigt nu. 😉

Imorn tänkte jag åka in till stan och träffa en kompis. Vi kanske ska ha picknick eller så går vi ut på kvällen. Vi får se 😛 Jag måste även in till stan för att köpa ett kort som jag ska skicka till min brevvän i Thailand. 🙂 Hoppas jag e frisk imorn!^^

Silas är lite..speciell..x)

Silas är lite..speciell..x)

 

 

Lämna en kommentar