Filmhelg kinda^^

ImageTjoho! Känner att varit lite ”blogglat” i helgen hehe men tänkte jag kunde skriva lite om hur helgen har varit. I fredags kollade jag och tuva på ”The Voice” finalen och åt tacos. 😛 Jag tycker verkligen att rätt person vann, Ulf var klart bäst! 😀 

Jaa på lördagen så åkte jag och Tuva in till Täby Centrum och handlade födelsedagspresenter till lillesyrran som fyller 12 nästa fredag. Vi lyckades hitta en del roliga presenter så jag hoppas att hon blir glad. 🙂 På vägen hem upptäckte vi även en videobutik som skulle läggas ner. De sålde alla dvd-er för 15 kr styck så vi var tvungna att plocka någre hehe, närmare bestämt 21 stycken. x9 Men 21 dvd-filmer för 300 spänn e ju rätt sweet iaf. 😛 På kvällen kollade vi på ”Let me in”. Jag tyckte den var alldeles för lik den svenska versionen och den var inte alls så läskig som den borde varit. Men den var väl helt okej. Efter den kollade vi på ”Familj på väg”. Den var väldigt kul. 😛

Tiril har förresten hittat en liten harunge ute vars mamma blivit påkörd av en bil. Så den tar hon o en kompis hand om nu. Den är jätteliten o urgullig. Jag hoppas bara att den överlever..

ImageIdag då, så är det ju våffeldagen och jag började morgonen med att steka våfflor till frukost. Jag och Tuva satt sedan och åt dem och kollade på filmen ”Click”. Jag har sett den filmen förut men jag tycker verkligen om den även fast man kan störa sig lite på den ibland^^ Resten av dagen har jag inte gjort så mycket. Jag fastnade ifs vid tv:n när syskonen kollade på en film som hette ”The hot chick”. Den var riktigt rolig och med väldigt bra skådespelare. Sedan kollade jag också en stund på en spännande typ Hajfilm men den pajade mot slutet så vi fick aldrig se hur den slutade. xO Men man får la ta o ladda ner den nån gång.^^ Det har iallafall varit en helg full av film. Jag brukar nästan aldrig kolla på film men nu när vi köpte en del nya blev det ju lite så. 😛 Idag börjar förresten sommartiden, står det i min kalender. Fett nice jue! Så från o med nu skippar jag vinterjackan o kör på skinnjackan istället. 😀 Peace out!

Lämna en kommentar