England imorgon!

Shieet imorngon åker jag till England! o jag som inte ens börjat packa än hehe. Idag blir det iaf att skynda mig hem efter skolan och packa väskan och fixa allting inför resan.^^ Så idag blir sista dagen i skolan för mig innan lov. Anyways tänkte berätta lite om gårdagen, eftersom jag kom hem vid halv 9 på kvällen så orkade jag inte blogga igår.

 

 

Efter skolan så drog vi iaf till U-huset, jag, Thuri och Bill. 😛 Där träffade vi ”musikcoachen” och de andra. Det blev ett riktigt band för vi hade trummor, gitarr, bas och keyboard och sen var vi 4 stycken som sjöng. Först övade de andra 2 tjejarna på sin låt och sedan fick jag och Thuri sjunga ”Viva la vida”. Det var riktigt kul och vi fick till o med komplimanger efteråt. 😀 Vi alla 3 hade kul så vi kommer nog fortsätta med det här på onsdagar. 😛

Btw så sitter jag på bussen till skolan nu o vädret e ju inte på topp direkt! Men snön smälter bort o det blir varmare så det e positivt! 🙂

Lämna en kommentar