Tillbaka i Sverige!

Hej hå! Då var man tillbaka i Sverige igen då efter 20-timmars väntan på Madrids flygplats. Jag hade inget internet den här gången för jag lyckades tappa bort mitt visa kort. Hehe men jag klarade mig ändå. Först gick jag ut o satt i solen tills den gick ner. Sen gick jag in o åt på donken o sedan chillade jag vid datorn, kollade på True Blood och även bilder från resan och så. Jag lyckades sova några timmar också även fast golvet var hårt o kallt att sova på.

När jag äntligen kom till Arlanda möttes jag av gummi och Seazan och sen åkte vi hem tillsammans. Jag ar absolut inte taggad för skolan imorn. Jag vill bara sova! Kommer va så död imorn men men får försöka överleva. Det är så jääävla kallt här i Sverige också. Jag hatar det! :’/

Men ska bli skönt att sova i sin egen säng nu iaf. God natt folks!

Lämna en kommentar