Breaking Dawn

Hejsan! Kom hem vid halv 11 för jag var på äventyr i Norrtälje idag. 😛 Efter skolan drog jag o tjejorna till donken och käkade lite för vi var fett hungriga eftersom maten idag var vidrig. Sen träffade jag en kompis ett tag (fett me mys) 😉 Och vid 18 gick jag på bio med Ida och Adina. 😛 Vi såg Breaking Dawn och den var så awesome! 😀 Även fast jag knappt kommer ihåg vad som hände i de tidigare filmerna så var filmen riktigt bra alltså. =)

Efter filmen drog man hem vilket tog drygt 2 timmar. -.- Sen kom man hem till fredagsmys, det var mysigt iaf. 😛 Det var länge sen man var hemma på en fredags kväll. Tror jag ska börja va hemma på fredagar i fortsättningen. 😉 Får se vad som händer imorn. 😛 Antingen stannar jag hemma o chillar eller så finns det andra alternativ. ;P Men nu e jag så jäkla trött att det nog e dags för mig att hoppa i säng. God natt på er! =)

Lämna en kommentar